פרופ' נועה ליאל

מנהלת שירות אקו


נועה ליאל - כהן, פרופסור (בדימוס) בקרדיולוגיה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, עד יולי 2020 מנהלת יחידת אקו לב, המערך הקרדיולוגי, מרכז רפואי סורוקה, באר שבע, ישראל

מנהלת יחידת אקו לב (2000-2020): מיחידת אקו קטנה, עם שתי טכנולוגיות רפואיות גדלה בהדרגה ליחידת גדולה המשרתת נבדקים מהקהילה ומהמרכז הרפואי ומבצעת כ 15 אלף בדיקות בשנה. צמיחה זאת תוך הקפדה על איכות הבדיקות, המשך התקדמות טכנולוגית ועדכון מתמיד בשיטות חדשות. כל זאת לצד פעילויות הוראה ומחקר. 

הקמת שירות אקו לב וניהולו, בריאותא יולי 2021

מחקר: בעיקר בתחום האקוקרדיוגרפיה, הן בתחום שימוש בטכנולוגיות חדשות ויישומים חדשים שלהם והן בחקר פיסיולוגיה ופתופיסיולוגיה של הלב. התחומים העיקריים היו של הבנת תפקוד חדר שמאל ושימוש בטכנולוגית ה STRAIN. הקמתי את קבוצת המחקר הישראלית באקוקרדיוגרפיה שביצעה מספר מחקרים רב מרכזיים שהגיעו לפרסום בנושאי שימוש בSTRAIN להערכת תפקוד חדר שמאל. 

ממייסדי חברת DIA IMAGING ANALYSIS: חברה המפתחת פענוח אוטומטי מתוך בדיקות אולטראסאונד, שהחלה דרכה בהערכה אוטומטית של מקטע פליטה של חדר שמאל בשיטות של עיבוד תמונה. בינתיים התקדמה החברה והיא מפתחת מוצרים חדשים הקשורים ללב ומחוץ לו, בשיטות של בינה מלאכותית, עם מוצרים מאושרי FDA וCE הנמכרים בעולם. 

רפואה בינלאומית:  סיוע בפיתוח שירותי אקו במדינות עולם שלישי עם מערכות בריאות מוגבלות בתקציב וביכולות (נפאל 2014, הודו 2016, אתיופיה 2017). משמשת כרכזת אקדמית של הסבב הבינלאומי בבית הספר לרפואה הבינלאומית בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון. 

חברה ברשת הבריאות 8400 (2018)

ממקימות החברה הישראלית לטכנולוגיה עילית ברפואה (יולי 2020)

ראשי > הנהלת המרכז > פרופ' נועה ליאל
whatsapp iso image The Butterfly Button